DESTÍ ÀUSTRIA
El primer que he fet ha sigut buscar bé la meva ruta per la xarxa, al principi no tenia decidit quina ruta agafar si per la costa passant per França i Italià, o la que “Google Maps” hem recomanava, passant per França i travessant Suïssa. També vaig mirar un altre buscador, en aquest cas “La Guia Michelin”, però no hem convencia, al final me'n vaig decantar per la primera. Penseu que vaig fer uns 2000 km d'anada i uns 2000 km més de tornada, és dur però val la pena, us ho recomano. Quant a la tornada, sí que la vaig fer passant per Suïssa i baixant per França, d’aquesta manera no se’m va fer tan monòton, és per això que no recomano fer el viatge d’una sola tirada, aprofiteu per anar visitant pobles o ciutats que trobareu pel vostre camí. Quant als hotels sempre m'he decantat per “Booking.com”, mai he sortit decebut.
Hola,
ResponEliminaHe vist el vostre blog i m'ha agradat perquè m'apassiona viatjar i també ho faig en cotxe. Com que ni a la meva parella ni a mi ens agrada volar, gaudeixo molt de blocs com aquest, on no cal posar un peu a un avió i puc descobrir països que potser m'animo a conèixer. Del bloc, m'agrada la brevetat de les entrades. Amb poca estona ja pots fer-te a la idea del tipus de viatge i les visites importats. Veient l'entrada d'Àustria igual m'animo per un altre any.
Aquest estiu, estem mirant d'anar a Escòcia.
Us felicito pel blog. He fet una entrada al meu blog sobre la preparació del viatge, quan tornem faré una sobre l'execució d'aquest.
Atentament
Sergio
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminahola, viatjar amb el cotxe és molt divertit, descobreixes deferents llocs i persones, jo vaig fer-ho però cap al sud, per el trajecte que has explicat em ve de gust fer-ho,pot ser l'any que ve.
ResponEliminaet felicito pel blog, en el meu blog tinc una entrada sobre fonts de informacions per anar a Estambul.
salutacions
Wassima